Friss topikok

Keresés

Tokio Hotel, Emo és Pillangószív a keresési toplistán

2007.01.22. 11:20 harzol2

Egy ideje elérhető az a toplista a google oldalán, ahol a 15 legkeresettebb kifejezés tekinthető meg országonként.
Most még a tavaly novemberi keresési eredményeket elemezgethetjük, de a viszonylag régi adatok ellenére érdemes erre az oldalra havonta ellátogatni. A Keresőblog szempontjából igen hízelgő, hogy a novemberben a 12. legtöbbet keresett kifejezés a pillangószív volt. Egy ilyen adatra valószínűleg még a nem online területen dolgozó marketingesek is felkapnák a fejüket és sokat megadnának érte, hogy az általuk képviselt cég márkaneve kerüljön ilyen előkelő pozícióba.

Google keresőszavak toplista - 2006 november

Nagyon nagy meglepetéseket a lista egyébként nem tartalmaz, bár azért azt nem hiszem, hogy általános lesz a tévésorozatok ilyen arányú megjelenése. Talán a "tokio hotel" feltűnése a legkülönösebb, hiszen ezt a kifejezést azért nem halljuk lépten nyomon a médiában és én személy szerint még nem is hallottam erről az együttesről. Az Origo cikkéből mindenesetre kiműveltem magam és ha lenne rá lehetőség, akkor most jól bevásárolnék Tokio Hotel részvényekből. A fiatalok és egyben a legaktívabb internethasználók érdeklődése óriási az együttes iránt, de a média még nem kapta fel őket, legalábbis idehaza. Ha egyszer eszmélnek a tévék és rádiók akkor az további rajongókat jelent majd az együttesnek. Kicsit olyan érzés ez, mint ha a jövőbe látnánk. Figyelem: Tokio Hotel sikerek a láthatáron! :)
Ugyanilyen meglepő volt számomra az emo kifejezés 8. helyezése, ami mint számomra kiderült szintén a zenei műveltségem hiányosságaira hívja fel a figyelmet, lévén, hogy ez a hardcore punk zene egyik ága.

23 komment

Címkék: google pillangószív legkeresettebb kifejezések

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr630123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jkorr 2007.01.22. 14:48:30

Hááááttt... én a helyedben NAGYON örülnék, hogy nem hallottál még a Tokio Hotelről, és MÁS SEM HIÁNYZIK minthogy a magyar média is ezt szajkózza - bár nekem mindegy, TV-t se nagyon nézek, rádiót sem hallgatok. Mindenkinek meglehet a maga véleménye a dolgokról, én úgy vagyok vele bár ne hallottam volna arról a hulladékról, amit Tokio Hotel "jelenség"-ként ismer a net, meg a jónép.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2007.01.22. 14:53:15

Én sem bánom, hogy nem hallottam róluk, de ez mondjuk nem nagy csoda, mert tévét nem nézek, rádiót is csak utazás közben hallgatok.
Ettől függetlenül még egy tendenciát jelez a sok keresés az együttes nevére.
Először amúgy azt hittem, hogy tokioi szálláshelyet kerestek ilyen sokan, de azt aztán végképp nem értettem. :)

Jkorr 2007.01.22. 17:48:26

Na hát igen, az egy gonosz, tömeges Tokióba történő népvándorlás része lehetne talán. :D Mindenki a Tokiói hotelekbe :) Egyébként én annyira nem csodálkozom azon hogy ilyen előkelő helyen van... ismerek olyan embert, akinek a húga szobájában szinte minden egyes szabad pontot TH-s poszter takar. Kicsit sokkoló oda belépni. Szóval persze, értem én hogy ez sokaknak tetszik, de nem az én világom attól még - hál'stennek.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.01.23. 12:20:43

Nem tudom, de tény, hogy emo is in the air.

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2007.01.23. 18:03:12

megmondom őszintén én nem akarom elhinni, hogy a teljes havi magyar google keresések közül a 12. leggyakrabban keresett szó a pillangószív volt. valahogy irreálisnak érzem... eleve a netezők igen kis százaléka tudhat csak a versenyről, nem?

Kristóf - www.primodesign.hu/blog

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2007.01.23. 18:12:22

Az er*tikus jellegű keresések ebből nyilván ki vannak szűrve és ezen felül még egy dolog biztos hozzájárult a jó helyezéshez, mégpedig az, hogy a pillangószív szóra senki sem ragozva, vagy szóösszetételben keres, míg az egyéb kifejezésekre nagy valószínűséggel igen.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2007.01.23. 18:13:29

Vicces, de nem tudtam kommentezni a saját blogomba, mert azt a kicsillagozott szót nem engedte át a blogmotor. :)

Akos 2007.01.23. 22:39:46

Illetve az is hozzájárulhat az előkelő helyezéshez, hogy erre a szóra az optimalizátorok vélhetően napi gyakorisággal kerestek rá hónapokon keresztül. Sőt akár naponta többtucatszor - amikor mondjuk a mcdar.net/dance-en futtatták le a keresést harmincnyolc adatközponton... :-)

Akos 2007.01.23. 22:42:09

Gyorsan utánanéztem, és pontosítok: teljes ellenőrzés esetén 66 adatközponton.

Csicso 2007.01.25. 13:07:10

Na, bocs, hogy beleszólok, de azt olvasta, hogy ez nem a legtöbb keresés, az p*na, p**no ingyenfilm ágon mozog, hanem a legnagyobb növekedést elért keresések.

str · http://napiadag.blog.hu 2007.02.01. 15:40:33

én a helyedben nem vennék tokio hotel részvényeket. a magyar médiának azon csatornái, melyek a zenekar célközönségét bombázzák (bravo, vivatv, stb) már el vannak tömítve a bandával - mondhatom, a termék életciklusa épp a tetőfokán van, innen már csak lejjebb van.
tekintve a kistinédzser fogyasztási szokásokat, a zenekar kb. három-hat hónapon belül már ciki lesz, vagy legalábbis lejárt lemez, "hogy rajonghattam ennyire értük" emlék.

az emo, mint az említett cikkből kiderül, sokkal inkább szubkulturális, vagy inkább divattrend, ami valóban az említett zenei irányzatból gyökerekezik, de a magukat 'emo' címkével ellátó fiatalok 95%ának semmi köze nincs ehhez. a kemény, de érzelmes mondanivalóval bíró zenéből trendi, gitárvinnyogtató nyáladzás lett, ha szabad így fogalmaznom.

ennyit az offtopicról.

szipeter · http://keresomarketing.blogter.hu 2007.02.10. 10:12:08

Lássuk életképes-e egy emo fórum :)

emoforum.hatekonyan.hu/

Niki 2007.05.12. 10:50:51

A legjobbzenekar a Tokio Hotel!

Niki 2007.05.12. 10:55:30

IMÁDOM A TOKIO HOTELT!
ŐK A LEGJOBBAK JÓK A SZÁMAIK IS VAGY IS JÓK!A LEGJOBB ZENEKAR A NO TANKSAL NE HASONLÍTSÁK ÖSSZE!TOKIO HOTEL FÖLLÜL NO TANKS ALUL!JA NINCS JOBB ZENEKSR NÁLUK!(REMÉLEM SZERINTETEK IS)

Niki 2007.05.12. 10:56:55

JÁCCATOK TOVÁBB ÍGY:-)

Niki 2007.05.12. 11:04:26

HÜLYE AKI NEM SZERETI A TOKIO HOTELT HALLOTÁTOK KIS RIBANCOK A TOKIO HOTEL A LEGJOBB A TÖBBI SZAR ZENEKAR UTÁNA KULLOG!JA ÉS HA NEM SZERETITEK ATTÓL MÉG NEM KEL CUKKOLNI!MERT BEVEREM A KÉPETEKET!FAXSZOPÓK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxskygirlxx 2007.05.13. 17:48:04

...nem is tudjatok mi az az emo...en emonak vallom magam, megsem fekete a hajam es nem log be a szemembe, nem akarok ongyilkos lenni, nem unom az eletemet, egyszeruen lazadozom olyan dolgok ellen, amit masok nem vesznek eszre...es csak ugy mondom a TH nem emo es soha nem is lesz az, ahhoz , hogy vki emo legyen megfelelo eleterzesek kellenek, nem az, hogy egyik naprol a masikra feketebe ruhakba kez jarni, feketere festi a szemhejat stb stb... ha valaki maskepp gondolja, az irhat nekem a garrone@citromail.hu e-mail cimre...jah es akik feszutenek fekete rucikba, meg vagdossak magukat stb stb azok csak pozerek, nem emok...

Lisa 2007.06.15. 15:18:09

Lehet útálni a TH-t..lehet szeretni..mindenkinek saját dolga...xxskygirlxx nagyon igaza van abban,h ŐK NEM emo-k..stb..stb:):)ahhoz kell azaz érzés..:)hy

szyszy 2007.07.30. 20:24:49

Szerintem nincsmit cikizni rajtuk én birom aTH-t !Mindenki halgason olyat amit igazán szeret, fölösleges vitatkozni!!!!!!!!!!!!!!

beatarix 2007.09.21. 11:24:47

Szerintem semmi értelme annak,hogy valakit a külseje és stílusa alapján ítéljünk el első látásra.
Mielőtt cikizni kezdenénk valakit,gondoljuk meg mennyire ismerjük az illető személy egyéni ,és belső tulajdonságait.
Az pedig,hogy ki milyen zenét hallgat,nem döntheti el közvetlenül,hogy milyen a személyisége.

Admin · http://www.googletop10.hu 2007.09.28. 17:19:11

Atyaúristen! :) Sosem hittem volna, hogy a Tokio Hoteltől is kapok egy linket... :D
süti beállítások módosítása