Rengeteg oldalon  olvasni a törölt AdSense számlákról, ahol sokan megkérdőjelezik a Google  korrektségét. Sokukat teljesen jogosan zárják ki az AdSense-ből, ám néhány  esetben már nem ilyen egyértelmű a helyzet. Annak eldöntése, hogy egyes  esetekben megalapozott volt-e a kizárás igen nehéz.  Mivel az AdSense szabályzata  tartalmazza, hogy a Google egyoldalúan és érdemi indoklás nélkül felbonthatja a  hirdetésmegjelenítőkkel kötött megállapodást, a kizárások megalapozottságán  vitatkozni értelmetlen.
Mivel az AdSense szabályzata  tartalmazza, hogy a Google egyoldalúan és érdemi indoklás nélkül felbonthatja a  hirdetésmegjelenítőkkel kötött megállapodást, a kizárások megalapozottságán  vitatkozni értelmetlen.
Most újabb ajánlásokat fogalmazott meg a Google, ami vélhetően sokakat fel fog háborítani, hát még ha ez a jövőben tovább növelni az érvénytelen kattintások és ezzel együtt a kizárások számát is, ahogy azt az AdSense blogon kilátásba is helyezte a Google.
  Mivel az AdSense szabályzata  tartalmazza, hogy a Google egyoldalúan és érdemi indoklás nélkül felbonthatja a  hirdetésmegjelenítőkkel kötött megállapodást, a kizárások megalapozottságán  vitatkozni értelmetlen.
Mivel az AdSense szabályzata  tartalmazza, hogy a Google egyoldalúan és érdemi indoklás nélkül felbonthatja a  hirdetésmegjelenítőkkel kötött megállapodást, a kizárások megalapozottságán  vitatkozni értelmetlen.Most újabb ajánlásokat fogalmazott meg a Google, ami vélhetően sokakat fel fog háborítani, hát még ha ez a jövőben tovább növelni az érvénytelen kattintások és ezzel együtt a kizárások számát is, ahogy azt az AdSense blogon kilátásba is helyezte a Google.
Ezentúl még nagyobb hangsúlyt fognak fektetni arra,  hogy a fizetett klikkek mögött valódi érdeklődés és így potenciális vásárló  álljon. Most úgy tűnik, hogy a véletlen klikkelések kiszűrése van napirenden a  Google-nél. Arra kérik az AdSense rendszerben résztvevőket, hogy kerüljék a  véletlen klikkeléseket eredményező hirdetésmegjelenítéseket és külön kiemelik az  alábbi három pontot, mint elkerülendő hirdetési helyeket.
 
- Flash játékok közvetlen közelében
- Pop-up vagy letöltés ablak mögött
- Navigációs gombok, például legördülő menü vagy menüpontok közelében
 - Flash játékok közvetlen közelében
- Pop-up vagy letöltés ablak mögött
- Navigációs gombok, például legördülő menü vagy menüpontok közelében
Ezek egyike sem túl konkrét dolog, de azért aki  felméri mi a Google célja ezen pontok betartatásával az el tudja dönteni  érinti-e saját oldalait az új szabályozás. 
 Minden olyan helyet érdemes kerülni a hirdetések  elhelyezésénél, ahol a felhasználók eleve vadul klikkelgetnek és ezáltal  véletlenül rányomhatnak egy AdSense hirdetésre is. A cél egyértelmű: a látogatók  csak akkor klikkeljenek a hirdetésre, ha azt elolvasták és tényleg érdekli  őket.
  Nyilván vannak oldalak, ahol pont arra ment ki a játék, hogy sokan  klikkeljenek félre, azaz így próbálták manipulálni a kattintások számát. Ez  persze kárt okozott a hirdetőknek és ezért tenni kellett ellene.
 Ez a hivatalos álláspont, de biztos vagyok benne, hogy azok, akiket  kizártak az AdSense programból - pláne akiket saját véleményük szerint  jogtalanul - nem így fogják értékelni és csak egy újabb "támadási felületet"  látnak a dolog mögött. 
 Véleményem szerint azonban továbbra is az AdSense marad a legjobb bevételi  lehetőség a korrekt honlaptulajdonosok számára, de nekik is oda kell figyelni  arra, hogy ne a hirdetők kárára gazdagodjanak, hanem mindkét (mindhárom) fél  megelégedésére.
			