Friss topikok

Keresés

Bemutatkozás

2006.07.19. 15:44 harzol2

Úgy vélem nem árt, ha kezdésnek rögtön írok magamról valamit, hogy aztán a későbbiekben már csak a lényegi tartalomról szóljon ez a blog.
 
Harkányi Zoltán vagyok és a neten mindenhol harzol névvel igyekszem megjelenni, így a tájfutó edzésnaplóm is ezen a néven fut itt a blog.hu-n. Ezzel gyakorlatilag ki is lőttem az egyetlen említésre érdemes offline hobbimat a tájfutást.
Internettel ismerkedni viszonylag későn, úgy 1997 körül kezdtem. Apróbb honlapokat készítettem, majd elvállaltam a tajfutas.lap.hu szerkesztését. Startlap szerkesztőként aztán két újabb linkgyűjtemény gondozását vállaltam el, így én szerkesztem a hattrick.lap.hu -t és a bicikli.lap.hu-t is.
Első komolyabb weboldalam a Lottószimulátor volt, melynek üzemeltetését közel egy éve már nem én látom el, így azóta az oldal elég nagy mértékben át is alakult. Idő hiányában és új kihívásokra vágyva adtam át ezt a weboldalt és vágtam bele a Dolgozni.hu szerkesztésébe, mellyel a mai napig nem készültem el és talán már sose fogok elkészülni. Ennek a weboldalnak a kapcsán mélyedtem el igazán a keresőoptimalizálásban és készítettem el a Google - Közhasznú hirdetések aloldalt, melyet az Adsense-ben megjelenő kérdésekre optimalizáltam és juttattam el az első helyre a legtöbb kulcsszó esetében.
Több weboldalamon alkalmazom a Google Adsense rendszerét, amivel némi pénzt és sok tapasztalatot gyűjtöttem.
A keresőoptimalizálás kapcsán jelentkeztem Open Directory Project szerkesztőnek, ahol az Állás,Kerékpár és Tanácsadás kategóriákat kezelem.
Ezek után vágtam bele a Keresőblog szerkesztésébe, amitől azt remélem, hogy sok érdekességgel és hasznos tippekkel szolgálhatok azoknak akik olvassák.

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: keresőblog

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr5411602

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: web 2018.03.10. 08:15:24

Rólunk - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Trackback: Study Abroad Conultancy 2017.09.26. 09:05:59

Csontos tarja bbq - avagy hogyan használjuk úgy a gázgrillünket, mint egy smoker-t - Húsimádó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása