Friss topikok

Keresés

Clicktoforyou.com - Ne add meg adataid!

2007.11.26. 15:01 harzol2

Windows Messengeren terjed ez a tulajdonképpen vírusnak tekinthető "szolgáltatás". Az üzenet, melyet valamelyik ismerősünktől várhatunk elég lényegretörő. Mindössze egy link: www.clicktoforyou.com
Az oldal egy felettébb haszontalan szolgáltatást kínál. Belépési adataink megadása után megtudhatjuk ki törölt minket MSN címlistájából. A kíváncsiság persze sokakat rávisz arra, hogy felelőtlenül kiadják adataikat és ezáltal tovább reklámozzák ezt a weboldalt. Egészen pontosan a blockdelete.com -ot, ahová a clicktoforyou.com is irányít minket.
A felhasználási feltételek (amit persze senki el nem olvas - általában én sem) tartalmazzák ugyanis, hogy felhasználónevünket és jelszavunkat tárolni fogják, valamint reklám céljára felhasználják azokat Windows Live Messengeren található ismerőseink irányába.
Innen az üzenet, amit oly sokan - akár többször is - megkapunk. Nem tudhatjuk természetesen, hogy nevünkben ez a remek "szolgáltatás" mivel fogja még boldogítani címlistánk tagjait a jövőben, ezért jobb távol tartani magunkat tőle.
A clicktoforyou.com valójában tehát nem vírus, nem is spyware program, vagy hasonló, pusztán egy figyelmetlenségre és felelőtlenségre hajazó pofátlan próbálkozás. Remélhetőleg az, aki megadta adatait valóban megússza egy jelszóváltoztatással, ahogy azt a felhasználási feltételekben írták. Logikusan gondolkozva ez minden bizonnyal így is van.
Mivel magam inkább nem próbáltam ki a regisztrációt arra kérem a nálam bátrabb kollegákat, hogy osszák meg tapasztalataikat a clicktoforyou.com-al kapcsolatban.
Röviden összefoglalva: tulajdonképpen a clicktoforyou.com egy legális vírus, mely illedelmesen engedélyt kér tőlünk a továbbfertőzésre.

12 komment · 1 trackback

Címkék: msn vírus instant messengerek

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr73242406

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://www.totally-plastered.com.au/ 2018.02.03. 14:27:36

Májusi capoeira feszt Fortalezában - tucano

Pingback: blog.radgondoltam.hu » Blog Archive » » MSN Messenger vírus 2007.12.21. 11:00:43

[...]jó, azok az idétlen emotion-ök nincsenek benne. De az meg kit érdekel… Egy másik bejegyzés ugyanerről… [...]

Pingback: blog.radgondoltam.hu » Blog Archive » » MSN Messenger vírus 2007.11.29. 15:46:29

[...]jó, azok az idétlen emotion-ök nincsenek benne. De az meg kit érdekel… Egy másik bejegyzés ugyanerről… [...]

Pingback: blanka élete » Már a spájzban vannak az emesen 2007.11.26. 19:05:04

[...]témában Ilyet már nekem is küldött kontaktom. Ahogy a cikk írja: semmi extra nem történik, csak[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.11.26. 16:40:49

király
de miért regisztrálnak? ezt nem értem.

hiposrac 2007.11.26. 16:45:35

a kollegaim beszoptak, onnan jottem ra, hogy a nevukben belepett ez az ize msn-re, es uzengetett, hogy probaljam ki, de gyanus volt, hogy login >> uzenet >> logout, es egyik kollega a masik utan. meg egyebkent is.
gondolom ha mast nem, az msn id-khez kapcsolodo email cimeket ki lehet gyujteni, illetve nem tudom, hogy hozzaadas nelkul lehet-e uzenetet kuldeni mas felhasznaloknak mondjuk a jovo honapban. vagy a jelszavukkal az email postafiokjukba is belepni, es onnan gonoszkodni..

Akim 2007.11.26. 17:14:35

Én is regeltem...de most hála ennek a cikknek, már meg is változtattam a jelszavam erre: ********. :D Amúgy jó volt mert tényleg ki írta hogy kik töröltek már, és kitörölhettem én is őket. Meg hát tényleg érdekelt.

lepke 2007.11.26. 17:33:25

Természetesen én is kipróbáltam, és a jelszóváltoztatós dolog bejött.
Az ember már csak ilyen kiváncsi. Szerintem főleg a "ki tiltott?" dolog ennyire vonzó. Azt meg, hogy ki törölt lehet látni a partnerlista karbantartóban is.
Egyébként tényleg köszi a cikket...

baggins 2007.11.26. 19:56:53

Aki szeretné megtudni, hogy kik törölték, esetleg tiltották le a címlistájukról, van egy alternatív msn kliens, amit eredetileg linuxra fejlesztettek, de megy xp alatt is: www.amsn-project.net/ Az illető neve mellett egy szép piros X jelzi, hogy törölt e! Használjátok egészséggel!

Gao · http://www.enema.hu 2007.12.03. 10:29:33

Szerintem nem legális, ugyanis a reklámtörvények szerint ha jól tudom nekem kell hozzájárulni ahhoz, hogy reklámokat kapjak, nem a pajtásomnak... Teszem azt én nem járulhatok hozzá ahhoz, hogy a cikk írója naponta kapjon 18 reklám levelet és 34 postai úton terjedőt, ettől még a reklámozás SPAM-nek számít, és azt hiszem a SPAM-elést is 2-4 évig terjedő börtönbüntetéssel lehet jutalmazni. Persze ezeket se tudja senki, de a törvény nem ismerése nem mentesít a törvény betartatása alól.

Az aMSN pedig tényleg viszonylag jól használható ;)

U.i.: Tök jó, hogy a cikk arról szól, hogy ne adjuk meg azadatokat, és itt sem lehet beírni kommentet anélkül hogy megadnád (bár jelszót nem kér :D)

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2007.12.04. 11:19:06

Felőlem beírhatod névnek, hogy Anonymus, mailcímnek meg senki@anonymus.hu -t. A hozzászólásod így is megjelenne.
Valamit be kell kérni, hogy tudni lehessen ki szólt hozzá és ezt amúgy sem én szabályozom.

E-mailben már szabályozzák a spam-et, de millió más helyen nem, így MSN-en sem hiszem.
Szórólapot kapsz a postaládádba, telefonon hívnak a direkt értékesítők, itt is látod a reklámokat, pedig nem kért tőled ezekhez senki beleegyezést.

Nyilván én is elítélem az ilyen MSN-es reklomzgatást, ezért írtam a bejegyzést is, tehát ebben azthiszem egyetértünk.

zatyi 2008.01.15. 23:32:50

Mondjuk használjatok Gaimet és sok dologtól meg lehet szabadulni az msn gagyiságában. (csak chatre jó) www.gaim.com

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.02.01. 01:40:36

Kár, hogy sokan nem követik a "ha már alkotsz valamit.. legyen az hasznos" elvet..

Onine Jövedelem · http://onlinejovedelem.extra.hu/ 2008.02.23. 19:03:18

Elnézést a nagyon offtopic kérdés miatt:

A Yahoo is rendelkezik a Google AdSense-jéhez hasonló alkalmazással?

Ha igen, akkor milyen linken érhető el?

István

ui.: a partnerprogramját megtaláltam, de szerintem az nem az amire én gondolok

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.12. 04:30:33

Mondjuk én szerettem a Gaimot is, de most is csak msn-t használok.

Ádám 2008.04.28. 02:00:53

köszi a cikket!!!:)
süti beállítások módosítása