Friss topikok

Keresés

Flash hirdetés AdSense felületen

2007.04.25. 15:35 harzol2

Kissé meglepődtem, mikor az egyik oldalamon egy flash bannert pillantottam meg az AdSense hirdetés helyén. Mivel a Biliárd.lap.hu-ról van szó, így először azt hittem, hogy a Startlap szúrt el valamint és nyúlt bele az általam szerkesztett oldalba.
Többek között ezekből a képkockákból áll a flash animáció
Leellenőrizetem. Nem erről van szó, hanem egyszerűen a Google tett egy flash hirdetést a 200x200-as felületre, ahol most hol ez jelenik meg, hol a megszokott szöveges hirdetések.
Lehet, hogy csak én vagyok lemaradva, de korábban még nem találkoztam ilyennel. Egy rövid 5 perces kutatás után nem találtam erről érdemi információt, tehát vagy újdonságról van szó, vagy mindenkinek természetes dolog, hogy az AdSense rendszere flash hirdetéseket is megjelenít. Valaki találkozott már ilyennel, vagy olvasott róla valahol?
Egyébként nem hiszem, hogy bárkinek is gondja lenne ezekkel a hirdetésekkel, hisz be lehet állítani az AdSense számlánkban, hogy csak szöveges hirdetések megjelenését engedélyezzük.
Persze még így is meglepő ez a jelenség, hisz ennél a hirdetésnél már semmi nem utal arra, hogy ezen a felületen a Google-ön keresztül lehet megjelenni és én azon is csodálkozok, hogy egy ilyen dolgot a Google sehol sem jelent be és a leírásaiban sem találni.
Lehet kísérleti alany lettem?

2 komment

Címkék: google flash hirdetések adsense

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr7563411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor · http://20y.hu/ 2007.04.25. 16:14:46

Nem nagy etwas, ez az ún. Image Ad, aminek a formátuma lehet akár Flash is. Content networkben jóval kevesebben hirdetnek, a mozi hirdetéseket pedig élvezhetőségük miatt a négyzetalakú felületekre célozzák, azok pedig amúgyis kevesebb oldalon szerepelnek, amennyire én látom.

adwords.google.com/select/imageguidelines.html

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2007.04.25. 16:19:27

Köszi.
Gondolhattam volna, hogy AdWords oldalról közelítve lehet találni róla infót.
Képes hirdetést már viszonylag gyakran látni, ám én most találkoztam először flash hirdetéssel.
süti beállítások módosítása