Friss topikok

Keresés

Újra megy az ODP

2006.12.20. 11:00 harzol2

Újraindult az Open Directory Project, azaz a Dmoz.org . Az utóbbi időben nem lehetett linket ajánlani az oldalra és a szerkesztők sem tudtak új oldalakat felvenni, vagy régieket törölni. A hosszas szerencsétlenkedés most véget ért és az ODP most újra régi fényében pompázik.
Régi fényében azaz az elavult és egyre használhatatlanabb formájában. Mint korábban írtam az egyetlen dolog ami még életben tartja az, hogy a keresők, így a google is kiemelten kezelik az ott szereplő weboldalakat.
Én személy szerint azt reméltem, hogy a mostani leállás után valami újjal és a kor követelményeinek megfelelő változással fog előállni az oldal, ám minden maradt a régiben. Most tehát újra érdemes a keresőoptimalizálással foglalkozóknak ajánlgatni linkjeiket, kérdés, hogy még meddig.
UPDATE: Valóban csak a szerkesztői felület tért vissza. Linkajánlásokkal még várni kell, illetve az állás és kerékpár témában jöhet ide is, mert oda fel tudok tenni új oldalakat.

11 komment

Címkék: odp

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr5923470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

truth 2006.12.20. 21:31:42

nálam most nem/sem működik. :-/

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2006.12.20. 22:05:06

nem nyert :(

messze van ez még attól, hogy működjön...

El Lobo - A farkas · http://www.joljarok.hu/pillangosziv/ 2006.12.23. 15:51:36

Mint az általad kitalált és meghirdetett Pillangószív verseny játékosa, (amely verseny joggal viseli az ELSŐ magyar honlap-optimalizálási verseny címet),
kellemes ünnepeket kívánok neked!
El Lobo - A farkas
www.joljarok.hu/blog

slam · http://szakdolgozatiras.hu 2006.12.28. 22:16:10

Amikor először láttam az ODP-t teljesen lázba jöttem tőle.
Aztán elég volt 1-2 hét a teljes kiábránduláshoz.
1. Ajánlott linket nem vesznek fel, nem is reagálnak rá. (Még egy szabvány "kapd be!" sem jött válaszként.)
2. Hirdetik, hogy szerkesztőket keresnek, de ha jelentkezel, akkor egy angolnyevű szabványlevelet kapsz, hogy "huzzálmárafenébe!". Indoklásként pedig a felsorolt x ok közül ki lehet választani a számodra legkedvesebbet.

Startlap szerkesztőként fogalmam sincs, hogy miként is tud egy ennyire életképtelen projekt létezni.
A szerkesztők és "vezetők" többségét már rég szélnek kellett volna ereszteni és egy teljesen új bandával elkezdeni a munkát, mert ez így halott ügy...:((

...pedig amikor rábukkantam tényleg igen belelkesültem! Mekkora ötlet!
...milyen pocsék kivitelezés...!:((

Patai László · http://word-press.hu 2007.01.08. 01:59:25

Pocsék kivitelezés 9-es PR-al :) bárcsak ilyen pocsék lennék.

slam · http://szakdolgozatiras.hu 2007.01.08. 22:04:32

A kettő nem függ össze....
Nem attól 9-es a PR értéke, mert jó.

Tartom a "pocsék kivitelezést".
Nézz meg egy startlap oldalt és egy magyar dmoz-t....
Igen. Szerintem is egyértelmű, hogy melyik a pocsék.

...de attól még én is elfogadnám ezt a pocsék PR9-es oldalat.;)

Bodó Dávid · http://www.nariel.hu 2007.02.09. 20:29:14

Sziasztok!
Én még teljesen új vagyok kezdő (érdeklődő). Utánnajártam a keresőoptimalizálás fortélyainak. Beajánlottam az összes kereső sitnak a linkemet, de nem tudom a további lépéseket. Sőt még emeljem a látogattotságot szponzorál linket is kiraktam.De van még több trükk is szerintem csak még kezdő vagyok.
Ha valkai tud segíteni annak előre is köszi

Admin · http://www.googletop10.hu 2007.10.03. 16:48:00

Dávid! Szerény tapasztalataim :) szerint flash oldalt nem egyszerű optimalizálni. Egyébként szép az oldal, de a Gugliban nem találtam sehol műköröm szóra. :( Pedig ennyi bejövő linkkel már előkerülhetne. Ráadásul a bejövő linkeket is ésszel kellene regisztrálni. Mielőtt folytatod a munkát, javaslom, hogy olvass el néhány idevágó tanulmányt. Találsz a neten egészen jókat is.

Szili Laca 2018.11.22. 08:04:32

A legfontosabb persze, hogy legyen látogatottsága az oldaladnak, különben nem lesz nagy a bevétel. Emellett persze sok más tényező is fontos lehet: a honlap design-ja, a hirdetések elhelyezése, hogy mennyire látható stb.
Sajnos én is találkoztam már nem fizető partnerprogramma

Szili Laca 2018.11.22. 08:05:19

Szerény tapasztalataim :) szerint flash oldalt nem egyszerű optimalizálni. Egyébként szép az oldal, de a Gugliban nem találtam sehol
süti beállítások módosítása